måndag 11 juni 2012

people going all the way, yeah, all the way..

Sommar, sommarlov?? vart då någonstans?? Nu vill jag faktiskt ha sol och värme! 
Imorse åkte jag och Aida till Arbetsförmedlingen och det var hur förvirrande som helst men vi delade några skratt då o då, haha, vi såg säkert ut som två vilsna möss...men det gick bra iallafall så nu har vi skrivit in oss så får vi se vad som händer. Väl hemma var jag ju tvungen att ringa banket och fixa med mitt kort som jag själv råka spärra i lördags...klant arsel som man är. Nu är det fixat iallafall och jag får snart ett nytt kort och har nu fått ett sparkonto också, awesome! Har lite fler samtal att fixa i veckan, mamma får nog var med på dom för jag verkar va hel snurrig i allt som sker nu....hard work. Är lite off i huvudet nu med känner jag, vet inte riktigt vart jag har mig själv, jag vet ärligt ingenting vilket är väldigt jobbigt för mig för jag är sån som vill veta allt som sker och händer i mitt liv. Funderar just nu över vad jag ska göra med den här kvällen...se på film?? se på Summerland??
I don't know
I don't know


This man sure can make me smile these days! :)

skyphantom:

this is why i fell in love with Harry



(x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar