måndag 4 juni 2012

last week

Last week of school

Har blivit lite förkyld, fast bara i näsan ^^ haha låter lite konstigt kanske men så är det. Just nu sitter jag och hoppas på bra väder till imorgon, ska vara ute hela förmiddagen så jag vill helst ha uppehåll och inget regn, men vi får vell se hur det blir. Imorgon är det KRAMPEN, vår skola mot en annan i olika grenar, vi vandrar alltid från stan till ett visst ställe, då går man i ett tåg och sjunger och skriker, så det blir en tidig morgon imorgon men inte lika tidigt som på fredag så det är lika bra att vänja sig :) nu är himlen blå och fin och det känns väldigt tråkigt att snart gå och lägga sig men sova är ett måste annars är det ganska jobbigt att vara vaken under dagen och gå upp i tid på morgonen. För några år sen var jag jätte dålig med tider, gick och la mig jätte sent även fast det var skola osv, ibland sov jag nästan ingenting alls, som tur är har jag vänt på det helt! :) Nu ska jag sitta här och små fixa lite och sen sova, har en lång morgon/förmiddag imorrn :) hehe PEACE

*****************************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar