söndag 3 juni 2012

The Prom

Prom

Nu äntligen ska ni få se lite från balen :)
_________________________________________

The story

Mådde inte alls bra när jag vakna och det höll sig genom hela dagen
Hade jätte ont i huvudet och kände mig tyst och knappt glad
Sedan kom stunden då håret skulle fixas, sminket skulle sminkas och klänningen skulle på
Efter det satt jag mest och bara vänta och ville träffa Sandra
Allt blev mycket bättre när Sandra och Björn kom och när vi väl kom fram till balen :)
Det var is kallt ute så iallafall jag hade inte direkt något fint leende på läpparna, haha
Den första timmen av balen så va det mingel och röstning om vem man ville skulle bli balens drottning och kung..tog ganska lång tid så när man väl satt vid bordet var man väldigt hungrig!
För rätten var sådär, varm rätten var mumsig och efterrätten sådär :P man fick iallafall nånting i lilla magen :) efter det så var det dans till live musik, några av musik lärarna från skolan var där och spela :P

Hände inte så mycket speciellt men jag hade en helt okej kväll, inte varje dag man får klä sig så fint :)
Gå på balen om ni kan, finns inget att ångra, bara att ångra att man inte gick :)

Fick höra av en liten tjej att jag såg ut som en prinsessa ^^ så sött! 

****************


Tack för en fin kväll mina kära vänner!
Och puss på min fina pingla bredvid mig vid mat bordet <3
Love ya <3

___________________________________________



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar