söndag 3 juni 2012

mind-shuts-down

Var på bio igår kväll och såg Dark Shadows med Johnny Depp. den var inte riktigt som jag trott men den var helt okej. dock var det ganska dåligt slut tycker jag men Johnny depp är lika bra som vanligt. älska den lill pojken, David eller vad han hette, han va cute :P 

min helg har annars varit väldigt lugn. jag har kännt mig allmänt off vilket folk märkt vilket gör allt ännu jobbigare. när folk retas eller säger att man är sur/ledsen eller bara slänger ur sig kommentarer, det gör allt allmänt jobbigare bara. man känner inget speciellt, varken glad eller ledsen, man känner sig bara off och sen kommer folk men kommentarer som man stör sig på lite extra än vanligt, grejen med nu är att man orkar inte säga nåt eller reagera man försöker bara att inte börja gråta. 
helst vill man bara va ensam, gråta eller va med nån som får en må bättre istället för sämre...

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar