söndag 24 juni 2012

I'm not like the rest

Midsommar
min midsommar spendera jag tillsammans med Nicklas, Mamma, Mormor, Maud och Håkan. vi åt mat och fika och bara njöt. mot kvällen så skulle jag och Nicklas grilla för första gången tillsammans och det tog ett tag innan vi hade det vi skulle och hittat en plats vi kunde vara på, efter ca 1 timme eller något så vart grillen allt sämre och vi tänkte att här blir det inget kött stekt så Nej vi hade inte allt vi behövde för Nicklas fick hoppa in i bilen igen och åka och köpa tänd vätska, när vi väl fått vår mat så var det ganska kallt ute och det enda Nicklas gjorde var att gå och snyta sig hela tiden (pollen allergiker)  och vi var inte på något bra ställe precis...stackarn! Blev att åka hem och sätta på en film och låta snuvan dämpa sig lite innan lägg dags ^^ 


"Grillmästaren"

______________________________________________

Lördag
iväg vid halv 10 till äventyrsbadet Gustavsvik, har inte varit där på jätte länge och Nicklas inte alls så det skulle bli skojsigt! jätte skönt att komma dit tidigt för då är det inte så många där en så man hade space och inga köer, dock gilla Nicklas inte min favorit kana men han gilla en annan liten grejs vid forsen vilket jag gillar också men iallafall, vi var mest i vattnet och simma, som sagt det var ju knappt några där så man hade utrymme! sedan har dom en ny kana där som jag ej testat, fattatde inte riktigt vart man starta eller nånting men slutet såg jag iallafall, följde efter några som skulle åka den igen och så fatta vi, dock var det bara jag som våga testa den och shit va kul den var, absolut min nya favorit! när jag väl kom ner var jag tvungen att få Nicklas att testa och han gilla den han med, den va mycket längre än dom andra och allmänt roligare! Sedan var vi trötta och ville ha nåt att äta så jag lät Nicklas bestämma och då blev det Max! vi gick sedan runt på stan och in på något ställe där man kunde spela spel osv, vi testa nå bil race och Me Won! haha, åkte sedan hem och somna och där sov vi i ca 3 timmar och när vi vakna mådde vi inte så värst bra....usch! sedan bestämde vi oss för att åka och köpa en pizza och kolla på Harry Potter del 1, sedan mådde vi faktiskt bättre och kunde somna friska och glada!

_____________________________________________

Söndag
last day. ja idag har det inte hänt så himla mycket. vi var iväg på en liten shopping runda och sedan hem för att fixa mat och käka och sedan vart det att se Harry Potter del 2 :) vi båda är Harry Potter nördar, dock har vell han läst alla böcker och jag bara 2 men jag hade koll på andra håll när jag var mindre, men vem är inte ett Harry Potter fan?? det är bland dom bästa filmerna som finns! tycker jag....
Men nu sitter jag här ensam och ska fixa lite grejer och sedan sätta mig vid tvn och kolla på This Is It, är något Michael Jackson grejs ikväll :)



PEACE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar