lördag 30 juni 2012

I like to be everything you want...

Good evening! 
Har haft en ganska lugn dag idag, har inte känt att kroppen velat gjort något, har dock haft min vardagliga "dans", yes varje dag blir det lite dans/stretch (stavning?). Nu ska jag fixa något mumsigt att äta och sätta mig och kolla på en film, har dock inte bestämt mig för vilken. 

Igår så var jag hur bra på twitter som helst, jag var så engagerad och jag skrev en massa och idag har det varit allmänt dött där och på tumblr...excuse me for that!

Har fått besök av en spindel idag....igen! Det finns en stor anledning till att jag inte gillar spindlar och det är för att dom verkar älska mig...och jag fattar inte varför! I torsdags när jag damsuga så hängde en i mitt hår och jag reagera med att skrika och vifta bort den, ofc. Och idag hände samma sak, jag va ute en sväng, gick in till grannen där dom satt och spela mah jong, tittade lite ner mot golvet och sen faller något ner över ögonen på mig....självklart var det en spindel och en liten större denna gång...OMG! HATE IT, just leave me alone! damn spiders....

Swagie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar