torsdag 21 juni 2012

BBQ last night

Hade en crazy/lovley/funny kväll igår med tjejerna, det var allmänt kaos men mat fick vi på bordet tillslut och gott var det :) Första grillningen för i år, inte för att jag grillar så himla mycket men vi får hoppas att det kan ändra på sig :) vi fick också tur med vädret, varmt och skönt var det tills mot kvällen då kylan smyger sig in...kallt för min del då! haha, vi gick in och mös i soffan och kollade på filmen Stardust som faktiskt är helt okej, en knäpp/rolig/fantasy film som är allmänt förvirrande, det händer så mycket i filmen men den är faktiskt bra :) min favorit är såklart gay kaptenen på den där flyg båten, haha! 


Nu ska jag försöka ta mig ut i solen lite innan det är lite tv och käk som gäller, jag som gnäller så om vädret måste ju utnyttja all tid jag får med solen när det är hyfsat varmt :)
Ha en great day allihopa! 
PEACE
~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar