torsdag 2 augusti 2012

Busy day in the heat

Har haft en mysig dag med Aida, vid klockan 1 drog vi mot stan och efter en stund tog vi in på en Kina resturang och åt och prata i massor och sedan gick vi runt lite och lukta på parfymer och fantisera lite och klaga på kläder osv...Kom hem lagom till att se tjejernas individuella gymnastik och det var spännande som vanligt! I tjejernas tävlingar blir det mer drama och spänning! Den jag ville vinna vann såklart, en riktigt duktig amerikan vid namn Gabrielle Douglas :) men hon hade en riktigt duktig Ryss vid namn Viktoria Komova! Dom som var strax efter dom var en amerikan och en ryss som var lika bra dom men dom körde sin egna lilla tävling om bronset och hamna på exakt samma slut siffra så domarna kollade igenom missar osv och det slutade med att ryssen kom 3a och amerikanen 4a. Komova grät för att hon missa guldet men jag tycker ingen utav dessa 4a ska va ledsna, Gabby Douglas behöver vell inte vara ledsen precis...För i lag tävlingen så vann Amerikanerna och Ryssarna fick silver så alla dom 4a hade ju redan fått ett pris och nu fick dom ytterligare ett och dom är så unga så dom hinner med ytterligare ett OS :) 

1. Gabby Douglas

2. Viktoria Komova 

3. Aliya

Congratulations Girls!! You are so talented and so damn good! :D


_____________________________________

Nu ska lilla jag gå och göra choklad pudding och grädde för att trösta mig lite...Efter att ha tittat på dessa tjejer så blir man lite avundsjuk och så har jag ganska ont i huvudet så jag tycker jag förtjänar något gott! :) PEACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar