torsdag 23 augusti 2012

Grattis Mamma!!

Idag fyller min lilla mamma 45 år :) har inte haft nåt firande men grannarna kom över med fika och sedan kom min gudmor över :) så har i princip haft en lugn och mysig dag, frös väldigt mycket nu mot kvällen pga allt regn ute så jag tog mig en varm dusch, så slipper jag göra det imorgon bitti också :) 

Vet inte vad jag ska tycka om morgon dagen, själva morgonen känns sådär men att få komma till stallet ska bli jätte kul och sen vet jag inte riktigt hur min kväll blir, får se :)

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske se några avsnitt av The Big Bang Theory eller något :) är på säsong 3 nu så det går både fort men sakta...

Hoppas alla ni har haft en bra torsdag och får en fortsatt mysig fredag ;)

PEACE

_________________________

1D's big news was about their new single...not that big but stil fun :) hah lol


1 kommentar: