tisdag 21 augusti 2012

But you will never hold me like you used to

Har haft en ganska lugn dag idag, har inte haft sån värk i kroppen och Communicare var vell helt okej, sökte faktiskt ett jobb idag och fick sällskap hem :)  har dock ingen lust att gå dit imorgon, kommer inte göra nånting då känns det som....boring

Har skaffat Instagram idag pga en tävling, och nej jag vinner aldrig men jag känner såhär att om jag inte fortsätter tävla så har jag ju inte nån chans att vinna men om jag iallafall försöker så kanske det händer någon gång ^^ haha

Idag börjar Svenska Hollywood fruar igen...den enda jag egentligen vill se är Maria men dom andra kan vara lite festliga ibland :P resten av kvällen blir till att slappa och ta det lugnt 

PEACE Y'ALL

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar