onsdag 22 augusti 2012

Mr.Bean

Hellooooo! Denna dag har vart dramatisk :P iallafall min morgon som börja med en massa #ComeBackZayn på twitter, ja då har han fått för mycket hat så han tog bort sin twitter, det var inge kul om man säger så....Hoppas han kommer tillbaks snart iallafall. Timmarna på Communicare var vell lugna som vanligt, massa prat om arbetsrätt och sen lite eget arbete...och nu är jag också en sellis-kompis xD haha. En kille där bor i samma område som mig så jag är hans sellis-kompis nu ^^ rolig typ...Han sa idag också att jag pratar..hmm...första gången jag hört att jag är en som pratar..han nämnde att en tjej där är så tyst fast hon säger mer än mig för jag sitter där tyst som vanligt liksom, haha x) pratar ju bara med honom när alla gått hem och när vi cyklar hem men aa okej jag tar det som en komplimang ^^ 

Har nu på eftermiddagen varit med Sandra, skojsigt som vanligt :) vi prata lite, gjorde henne sällskap på McDonalds och sen vart det mys med film som vanligt ^^ vi båda älskar ju film så det är ju perfekt, idag kollade vi på Sharpay "movie" och lite Mr.Bean avsnitt :D hehe hur kul som helst!

Nu ska jag sova så Godnatt <3


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar