tisdag 7 augusti 2012

Hellooo

I always get this British accent in my head after I've seen Top Model - British Invasion :P haha! I would love to have that accent, it's so cool! But no...I'm nor from the UK so...sad face!

Have been busy a lot, or not! 
På ett sätt har jag vart upptagen men usch, när jag väl får lugn och ro så går hjärnan på full speed och tänker allt för mycket! Men idag har ja mest kollat på OS, sista gymnastiken idag, var så arg igår att det ej visades på tvn för jag kan ej titta på datorn!! Grrrr.... Men fick se de 4a sista grenarna idag och det var kul, jag gillade mest tjejernas fristående, vet inte exakt vad dom höll på med på bommen men kineserna som tog guld och silver där var fantastiska iallafall och min favorit Aliya fick brons i fristående så hon har iallafall fått medalj i allt hon gjort, grym tjej!! 

Nu ska jag glo lite The Big Bang Theory och sedan sova!

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar