lördag 25 augusti 2012

Justin Bieber och Mr Bean

Fick ett underbart slut på denna dag! kl. 20.00 var det Justin Bieber intervju och låtar från när han var i Norge senast och precis efter det så var det Mr Bean på semester! 

Längtar så himla mycket tills jag ska se Justin live! Har lyssnat på honom sen innan han blev känd, I'm a beliber and i'm a proud one too! Han är sån himla bra person och artist, han kan så mycket mer än att sjunga, han är underbar :) 

Mr Beans Semester är nog lite bättre än den med tavlan måste jag säga :) men Mr Bean i sig är väldigt rolig! hehe

Satt med mamma och kolla på dessa, och Ja min mamma är världens bästa och gillar Justin också, jag tror hon är en smyg beliber ;) det är iallafall hon som ska med mig och se han live! 

Nu säger jag och Justin godnatt! Peace

Embedded image permalink

1 kommentar:

  1. Självklart är jag bäst!!! hihi, hm jag smygbieliber.... (det var ju en hemlis) lol

    SvaraRadera