onsdag 8 augusti 2012

The sixth sense

Blev inget av att fara iväg ikväll pga regnet så det vart muffins bak och film mys med mamma :) När hon kom hem från landet hade hon en massa röda vinbär med sig och idag kom jag på: Varför inte ha dom i muffins?  Så när jag ändå inte skulle iväg så fick jag ju tid att baka dom och de vart sååå goda såå! Ibland är jag riktigt duktig! 

Embedded image permalink
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Filmen vi tittade på var De sjätte sinnet
Den var faktiskt riktigt gullig, lite små läskig ibland men jag ser den gärna igen!! Jag gillar Cole, en sån liten pojke skulle jag gärna vilja ha i mitt liv, så söt och snäll <3 All my love to that kid! Det jag fundera mest på var i slutet när man fick reda på de där om mannen och sen tänkte jag tillbaka på när han skulle träffa Cole och han satt mitt emot hans mamma och sen sa mamman "Ni får en timme på er"...hmm..just den grejen får jag inte ihop.  

Ni som gillar fina filmer med mycket kärlek och söta små pojkar som behöver hjälp, men ändå inte är för rädda för att se "ett spöke" bör titta på den här! Jag tittar inte på skräck för jag tål det inte så detta var inte så speciellt läskigt så jag tror dom flesta kan se den och jag tror många har det för det är en gammal film, från 1999 :P 

Here you have it! enjoy...



<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar