onsdag 15 augusti 2012

My first day

Idag var det min första dag på nåt som heter Communicare och det var vell helt okej, har en tjej där som jag "är med" och pratar osv, hon är också helt ny! Har hamnat i en rätt knäpp grupp men den är helt okej, one guy said Hello and asked me a few things... ^^  Får se hur det blir imorgon men då är det eget arbete så jag antar att man sitter vid en varsin dator och söker jobb typ, jag ska vell fixa lite med mitt cv/personligt brev, man är bara där i 3 timmar, mellan 9-12! 
Har dock hittat jobb i Storbritannien som jag gääärna skulle vilja söka, har läst igenom och ett utav dom var helt underbart, bskulle jag haft körkort och vart mer säker på hur min höst såg ut så skulle jag sökt de på en gång!! :P 

Har haft lite att göra nu när jag kom hem också, arbetsförmedlingen ringde (woops) men det var helt ok, har mailat lite grejs osv med...även fast man är arbetslös så är det inte så himla "skönt" som alla reagerar med när dom frågar vad man gör x)  De: "Vad gör du nu efter skolan?" Jag: "jag är arbetslös" De: "vad skönt!"  hahah nej det är inte direkt någon holiday om man säger så :P man har alltid en massa att hålla koll på och fixa samtidigt som man har en del som händer privat och sen ska man få lite lugn tid på det med...hela denna vecka har vart fullt upp för mig....längtar mest nu till helgen faktiskt! Ska göra riktigt goa saker...eeeeep!! Jag längtar så jag nästan spricker!! hahah

På fredag eftermiddag börjar handikapps ridningen igen i stallet så ska dit och hjälpa till :) På lördag blir det nog katthemmet en stund på förmiddagen! Och sen på söndag så smäller det :D Jag, Mamma och Amelie ska ut och rida på fjordingar i 2 timmar :D sååå himla härligt!!! (hoppas jag) hehe

Såhär ser en fjording ut för er som ej vet, riktigt vackra hästar!!

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar