söndag 5 augusti 2012

Niall Horan - me love you!

Just när jag la mig igår så vart det kaos på twitter och hela jag flög ur sängen och satte på datorn igen! Niall skulle göra en twitcam! WOHO! dock funkade det inte dom första minutrarna och då tänkte jag "detta är såååå typiskt min otur" för det stod error överallt osv men till slut dök hans fina lilla ansikte upp, så i nån halvtimme låg jag här i sängen och titta på han och lyssna till hans gitarr spel :) Kunde inte få ett bättre avslut på kvällen och när twitcamen var över somna jag som en liten ängel! 

THANK YOU SO MUCH NIALL!! <3<3 


Aaw! Hans mobil hade frusit men vad gullig bakgrund han har :) <3


<3<3<3<3<3<3<3<3


Just nu mår jag riktigt bra känner jag! Att få se ens idol "live" innan man somnar och sova som en liten ängel, sedan gå upp rätt tidigt och vara ute en skön morgon får en faktsikt att känna sig lite lycklig på insidan :) 

Min sista dag som kattvakt så jag var hos katten en snabbis imorse sedan iväg och titta lite fotboll, ska strax iväg igen :) Hoppas att Niall är upptagen just nu så han inte gör en till twitcam, för igår var det många som det strulade för...jag va en av dom, men jag är glad den tiden jag fick se han :) 

HAVE A GREAT DAY NOW, PEACE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar