måndag 27 augusti 2012

Le eller inte?

Hej alla goa och glada! Jag själv är inte så himla glad, måndagar är alltid lite sega men jag var ju hos tandläkaren idag och ja det var kul just där men nu känns det inte lika kul längre....Jag har problem med mina käkar och tuggar helt fel så jag har fått in något som är ungefär som en bett skena fast dessa sitter bara på sid tänderna på under delen, dom är håra, genomskinliga och stora så jag kan inte bita ihop med tänderna där fram, vilket då är det ända bra med de här just nu för det betyder att jag inte kan bita på naglarna!  Men att prata är ett problem nu eftersom att tungan är lite i klem så jag läspar mer än vad jag egentligen gör (vilket knappt märks) och jag kan inte le för det ser hur sjukt ut som helst, just nu känner jag mig som ett stort freak!  And it hurts a lot right now...Though my mum came home with The Hunger Games, yaaay!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar