söndag 19 augusti 2012

Igår var jag och mamma på katthemmet med Sofia! Det var hur gosigt som helst, alla katter där är helt underbara :) Och jag sa till mig själv innan att försöka att inte bli förtjust i någon.....hur bra tror ni det gick?  Rätt svar: Inge bra alls!  Fanns ett par stycken där jag skulle vilja ta hand om! Jag drar mest till dom som är "fula" och kanske inte drar till sig folk. Jag känner såhär att dom som är söta, fina och syns väldigt mycket får lätt en ny ägare pga hur dom är och ser ut medans dom som kanske gömmer sig lite, kanske är lite fulare eller gamla inte får nåt hem så lätt, dom vill jag ta och ge ett hem och kärlek åt, även fast jag också kan fastna vid söta små saker :)  Om mamma och jag bodde på olika håll och ingen av oss hade katt så skulle jag be mamma ta 3 små gamla saker där borta och jag skulle nog komma hem med ca 7 st kanske....om jag fick bestämma själv...Men jag ber er som vill ha katt att först gå till ett katt hem och titta, och var inte så kräsna!! Alla katter behöver ett hem och kärlek och alla är goa, dom behöver inte se ut som en top modell :) Hjälp dom hemlösa som råkat illa ut!! 

Här är min favorit, Mezzo! Stor och go och väldigt lik en gammal katt jag haft

Här är en söt liten sak som var hur go som helst, hade jag gärna tagit hem

Denna tuffs var skit söt! En av dom jag hade funderat över att ta hand om :)

Dessa 2 och en ensam liten söt sak hade mamma fått tagit hand om :) 

They all need a home and a lot of love! Go to a cat home if you wanna take care of a cat or just want a cat but remember they needtime and a lot of love!  They are all beautiful, inside and out! Gash, I wanna help them all <3  These cats have been through a lot, dont forget that! Help them, go to a cat home and take care of a cutie! Do the same with dogs, take care of the ones who dont have a home!

PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar