torsdag 30 augusti 2012

Hello Drama Day

Den här dagen har vart allmänt lugn och dramatisk, weird, i know. Var på communicare imorse och gjorde inget speciellt, vi var väldigt få idag så det vart bara lite små prat. Väl hemma vart det att fixa med lite viktiga saker och sedan laga middag. Har sedan mest tagit det lugnt, har kännt mig väldigt trött! Gjorde en äppel paj med mamma som jag sedan åt tillsammans med lite The Big Bang Theory :) 

Det mesta av dramat idag har vart på twitter, allt prat om the boys twitcam fölrst och sen massa skit mellan Belibers och Directioner (vilket jag sitter mitt emellan på för jag är ju både och), först damp på det ena och sedan skit snack x) haha. Kollade på lite friidrott med mamma och nu ligger jag i sängen helt utslagen...grymt trött!

Denna bild är nog den bästa jag sätt på ett tag! Älskar dessa killar ^^ dom får en alltid att le!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar