söndag 26 augusti 2012

Just been chillin

Har inte gjort något vettigt idag, låg och kolla tv till ca 3 och då fixa jag mat och sedan vart det en tripp till affären och efte det en skön varm dusch :) Nu sitter jag här igen och funderar på hur kvällen blir...funderar också på om jag ska göra lite choklad pudding...hmm

Imorgon ska man upp rätt tidigt igen för ytterligare en dag på communicare...yes! tagga! haha.. är ledig på tisdag iallafall så det känns skönt

Har vart V.OX festivalen här nu i helgen men jag har inte orkat gå dit nån av dagarna...Fredag = ute bio och lite barn tivoli,  Lördag = örebro artister, folk från talangen osv + Lazee, Söndag = örebro artister tex: smash into pices + Molly Sanden.... Funderade på att gå och se Molly idag men jag gick ju inte och såg nåt igår och Molly har man ju redan sätt (uppträtt med, hehe) så jag sket it, slappat hemma istället :) rätt skönt att bara ta det lugnt faktiskt

Juste...ska till tandläkaren imorgon också....spännande och nervöst...kommer antagligen få något nytt in i munnen, nåt som ska hjälpa mina käkar så vi får la se hur det blir

PEACE Y'ALL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar