tisdag 6 november 2012

Alla helgona helgen

Hur många av er tar er tid att gå till kyrkogården på alla helgona? jag hoppas ni inte firar halloween då! Halloween är den 31 :) Jag älskar alla helgona och jag vill absolut inte gå till kyrkan utan att det är mörkt ute, det måste vara mörkt för det är då ljusen gör sitt. Det är väldigt svårt att få bild på det fina, det måste nog upplevas. Vår kyrkogård är väldigt stort vilket gör det så maffigt, speciellt minnes lunden, den är helt magisk! Jag kan stå där och bara titta hur länge som helst. Det känns inte ens läskigt att vara där när det är mörkt för det är folk överallt och massa fina ljus. Mamma och jag var där i lördags och vi tänder alltid ett ljus vid minnes lunden och tänker lite på de som gått bort. Detta är en tradition jag aldrig kommer sluta med, vart jag än är i världen kommer jag nog försöka ta mig till denna kyrkogård för just denna stund :)

Have had a really busy day so I'm kinda tired now, don't really know what to do though since I can't go to bed yet...I hope you've had a good day! Take Care <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar