fredag 16 november 2012

Mother and daughter day

Idag så spendera jag och mamma lite tid med varandra :) Vi åkte upp på stan och åt lite, gick sedan till bion och parkera våra cyklar, tog en liten promenad till H&M och kollade lite innan vi gick tillbaka till bion igen. Där hade jag fixat biljetter till Hotel Transylvania vilket passar för mig och mamma eftersom vi älskar humor och tecknat. Vi var ett skönt litet gäng inne i biografen, älskar när man inte är så många ^^ Va mysigt att ta en liten cykel tur fram och tillbaka också, kolla lite på fina hus på vägen också. Dock blir det ju så mörkt så tidigt nu så när vi cykla hem vid hav 6 var det redan svart ute, haha.

Filmen Hotel Transylvania var klart värd att se. Vi såg den på svenska eftersom jag såg reklamen på svenska och den var rolig och jag gillar oftast tecknat på svenska men man måste kanske se den på engelska någon gång eftersom att man vet några kända skådespelare som är med. Men åter till filmen så tycker jag att alla bör se den, den är intressant från början till slut. Den är väldigt rolig och helt knäpp, haha. Den är väldigt modern också i både språk, musik och hur allt är....hahah låten sexy and i know it var med så, haha. Deras egna låt i slutet var inte så dum heller när Dracula han själv rappar xD vet inte vad jag ska säga mer än att jag Älskar denna film!

http://www.youtube.com/watch?v=0ZJXBKpKn-U
http://www.youtube.com/watch?v=fxrZ4XoVbLg&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=073IqnSiW-o&feature=fvwrel

 


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar