onsdag 14 november 2012

Shan Atci and a lot of laughs

Jag behövde verkligen skratta känner jag nu :) har känt mig så grinig och arg den senaste tiden men nu sitter jag och små ler här vid datorn, jag går säkert tillbaka och blir lite bitchig imorgon igen men det tar vi då ^^ hehe. Har nyss vart och kollat på Shan Atci (Shan the man) med Sandra och Aida. Han är like bra varje gång, skrattar näst intill hela tiden. För mig må han vara den bästa komikern, haha! Jag gillar att han pratar om sitt liv, det känns som att man följer honom genom hans liv och så pratar han om skillnad mellan svenskar och folk från olika länder (svennar och blattar) haha, vilket är ganska kul :) 

Nu sitter jag framför tvn som vanligt och lugnar ner mig innan jag går och lägger mig. Var så himla svettig när jag kom hem också och jag kan verkligen inte gå och lägga mig vam för då somnar jag aldrig!

Jag hoppas ni alla har haft en bra dag. Och ta er tid till att göra något som får er att le! Don't forget that! 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar