fredag 2 november 2012

Crazy, stupid, lovely day

Vaknade runt 8 och åkte strax därefter hem till Aida för idag släpptes One Direction biljetter!! Vi önskade oss biljetter ganska nära scenen men det är ju ganska svårt att få dock...efter ca en kvart så fick vi två "dåliga" platser, vi hade dock flera fönster öppna och gick då till nästa för att kolla om vi kunde få bättre, dumma som vi är så förlorade vi förstås dom två biljetter vi hade och efter 20 minuter av försök så gav Aida upp och vart as arg, jag minns hur det var när jag skulle försöka få Justin Bieber biljetter så jag gav inte upp och pang bom så fick jag biljetter! De vart raden bakom dom vi fick innan så nej inga bra biljetter men who cares??? Jag ska se One Direction live ^^ That's all that matters!!


Eftermiddagen spenderades i stallet som vanligt och det var hur mysigt som helst! Sitter nu och kollar lite på tv och inväntar X Factor för ikväll uppträder One Direction, haha lol! Nåt mer som hände idag var att One Directions musik video till andra singeln kom ut...yay! 

Have a lovely weekend everyone! Take Care!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar