torsdag 8 november 2012

Moving and Cleaning ...

Just nu känns det som att man inte hinner "ta farväl" av denna lägenhet för det enda man gör är att packa, ta ner saker och städar. Det känns väldigt sorgligt att det bara är en dag kvar här, bara 2 nätter i denna lägenhet kvar. På något sätt känns det inte som att jag fattat de än, eller så har jag det fast att min reaktion va den som kom från början när jag fick reda på att vi skulle flytta. Jag är på något sätt nervös över hur jag kommer vara efter flytten. Kommer jag må bra? Kommer jag va ledsen? Hur kommer det kännas när jag går förbi den här lägenheten? 

Just nu vill jag bara att det ska bli december så jag får något att pyssla med! Jag vill pynta, jag vill se julkalendern, jag vill ha snö, jag vill baka...vill fixa inför jul. 

Här sitter jag nu i mitt rum som ekar. Idag har jag tagit ner allt från väggarna och jag kan säga att mina hyllor var inte enkla och nu ser dom rätt trashiga ut. Nu ligger dock allt i en enda röra på golvet så jag ska vell ta och städa nu, har nyss tagit en paus och kollat på Ghost Whisperer :)

I so so soooo want to have this now! Doesn't it look cozy?? :) I love it!

would be so cool to live there

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar