lördag 24 november 2012

Last friday night..

Didn't have time to blog yesterday and not earlier today either but now I'm here :) 
Igår vart det tandläkaren på morgonen där jag fick vänta i en halvtimme innan jag fick komma in (halvtimme efter då jag egentligen skulle in) precis efter gick jag direkt till gymet och sedan hem för lite tv tittande och sen in i duschen. Fixade sedan lite mat och kollade på The Real Housewives of Beverly Hills :) Min kväll spenderades med mamma, moster Milla och kusin Linus, vi gick på bio och såg sista Twilight filmen och vad har jag att säga om den......Den började helt okej, sedan så när dom börja slåss så fick jag väldigt mycket känslor, jag skaka i benen, jag grät (när vargarna dog), jag hatade filmen rent utsagt...men den slutade ju bra men aa haha jag va lite skakig efteråt, men vi hade iallafall kul :) Väl hemma så fixade vi ordning mina hyllor tills idag och så kollade jag på X Factor sverige, och ja jag tyckte inte att Malcolm skulle åka men alla de som va med va mina favoriter och bara en kan vinna så alla andra måste ju åka ut, jag ser Awa som en vinnare, har jag gjort ganska länge :) om två veckor vet vi svaret! haha

Idag så åt jag först frukost och gjorde mig snabbt i ordning för vid 11 kom mammas kusin och hennes man, han skulle då hjälpa mig med alla mina hyllor. Det började ganska bra faktiskt men vid 3 hyllan så gick borren av i väggen, vi hittade till slut en lösning och hade en till borr i samma storlek, vid hylla 6 (av 7) så gick då denna borr av, nu var vi dock tvungna att ta en liten större storlek och den var riktigt bra, de sista hålen gick riktigt fort! haha men det tog ju en liten tid så mamma fick laga mat och det vart att äta fort för att sedan damsuga i rummet lite snabbt innan Mah Jongen kl. 16.00 ^^ för mig och mamma gick det vell inte så vidare bra denna gång, vi fick ganska bra händer men det va ingen som la det vi skulle ha så...jaja! När vi kom hem vart det en massa torka, damma, damsuga och fixa lite i hyllorna och hoppas nu att katten inte försöker hoppa upp på dem i natt ^^

Nu är klockan snart 10 och jag är helt slut! Har väldigt ont i ryggen så ska nog ta och lägga mig strax!

I hope you all have a great weekend, had a perfect thanksgiving and a nice black friday ;) <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar