söndag 25 november 2012

Mezzo - the one and only

Igår fick jag veta att kära Mezzo på katthemmet gått bort vilket gör mig väldigt ledsen eftersom att jag gilla honom så mycket och han var inte så gammal :/  Hade jag inte haft katt här hemma hade jag tagit honom på en gång, han har vart på katthemmet ett tag så jag antog att han inte skulle försvinna så snabbt så om jag hade flyttat hemifrån så skulle hans sista anstalt vart hos mig men tyvärr blev det inte så. Jag vet iallafall att han trivdes rätt bra på katthemmet ändå men han var världens snällaste, sötaste, tjockaste mushimush jag mött :) Jag hoppas han hittar allt han söker och vill ha i katthimlen, får lugn och ro och massa kärlek och god mat där ^^ hehe!

Alla som mött denna plupp önskar han lycka till och kommer sakna honom, he will always be in our hearts! Alla katter på katthemmet kommer sakna pappa Mezzo :)

R.I.P sweetie <3 love you!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar