måndag 19 november 2012

Got someone to talk to?

Idag har jag känt mig så himla seg, har mest bara längtat tills klockan blir 10 och jag går och lägger mig och sover. Vill bara sova, sova, sova! Vaknade av att nån ringde på dörren imorse, jätte kul, not! Men min dag har vart rätt okej ändå, gick till gymet med Aida en stund och sedan så var jag och mamma bjudna på mat hos en gammal granne, hon brukar bjuda oss på raggmunk och fläsk, hon gör det så himla bra!! Efter den mysiga stunden så har jag bara suttit och kollat lite på youtube på mobilen eftersom att det funkar bättre där. Nu sitter jag här och skriver lite, kollar på tv och fördriver tiden så den snart blir 10 :) vill dock inte att det ska bli tisdag, onsdag eller kanske inte tom torsdag...imorgon ska man upp vid 6 igen vilket inte är så himla kul, ska sedan till tandläkaren vid 8...yay!...
Har haft en del i huvudet nu, jag tänker mycket och då blir jag väldigt stressad när jag har en del att göra i livet. Att ha mycket att tänka på och sen mycket att göra så blir jag helt borta. Glömmer saker väldigt lätt är en av sakerna..

I've got people around me to talk to and I've got one on here to and she is really nice but it's hard to write everything but it's good and even if you have someone in real life you can talk to about everything, you kinda don't but to have one on internet that you know is real and can trust and so on is quit good. I can be one of those if some of you want...And don't forget to always find someone to talk to, everyone needs to have someone! 

Jag längtar så efter december nu och all jul, speciellt efter lite snö och att få klä julgranen osv :) So cozy!! Look at it, it's so....beautiful!

  
  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar