fredag 9 november 2012

Moving time

Nu är det dags att flytta, nu är sista dagen snart över och imorgon så är det The Big Day. Kommer nog inte vara så aktiv under helgen så det blir nog en liten paus, just so you know!

Min sista dag började väldigt bra! Hade en väldigt bra start, dock ett litet sne steg men det va inte mitt fel, haha men de glömmer vi. Med posten idag fick jag nya One Direction skivan Take Me Home, satte på den på morgonen och sen har den gått nästan hela dagen, haha och av de gångerna så ända gången jag tryckte på play var första gången ;) resten var mamma, hehe she likes it!

Stallet idag var också väldigt bra, vilket det brukar vara. Mår så bra av att vara där, det går ej att beskriva, jag blir så lugn och glad :) Hade min älskade lilla Barcelona idag och hon var väldigt snäll och go för att vara henne ^^ har dock varit väldigt kallt idag så det har vart gosigt att gosa in sig i hennes vinter päls!

I hope you all have a very, very cozy weekend! Take care <3

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar