söndag 18 november 2012

Stormbreaker!

Hej hopp och godmorgon allihop! Jag hoppas ni har sovit gott, själv är jag väldigt seg i huvudet men kroppen är hur pigg som helst ^^ Kom hem ganska sent igår, var hemma hos Sandra hela kvällen. Vi prata, kolla film, prata, kolla Mr Bean avsnitt, prata och skratta i massor. Måste säga att det var en lyckad kväll som jag verkligen behövde :) innan det var jag hos gamla grann tanterna och spela mah jong som var lika kul som vanligt, dom var väldigt roliga denna gång, vet inte riktigt vad det var i de där fikat, hehe.

Jag och Sandra tittade äntligen på filmen Alex Rider Stormbreaker, en liten favorit skådespelare är med där vid namn Alex Pettyfer :) han var väldigt ung i den här filmen. Jag börja gilla honom när jag såg Beastly och sen var han ju med i den nya filmen Magic Mike.
Stormbreaker var faktiskt bra, helt okej film, lite action men ändå lagom ^^ haha.

https://www.youtube.com/watch?v=OLOs5i_PRf8

Min kväll när jag kom hem igår var inte lika rolig, vart många känslor innan jag somna men som tur var så va det lite bra på tvn jag kunde lugna ner mig till :)

Hope you all had a great weekend, mine was pretty good :) Take care yall!



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar