söndag 4 november 2012

Christmas is on the way, soon, i hope!

Har haft fullt upp idag men det har vart en bra dag :) Dagen började vid 10 med att köra massa grejer till skroten och byta förråd, fick min träning idag kan man säga, hehe. Väl hemma vart det att börja med maten och sedan göra nånting helt nytt, lite skönhets grejs för både mig och mamma ;) ni som ej har min twitter eller instagram kan ju försöka fundera på vad det kan vara ^^ hehe

Vid kl. 6 satte jag mig för att kolla på de 3 avsnitt av Ghost Whisperer som jag ej sett i veckan och det mellersta avsnittet var så himla bra! Jag blev så sugen på jul nu! Lite snö, fina ljus, mys belysning och prydnad hemma och sen mysiga jul afton med familj och vänner :) Även fast jag älskar sommaren och allt som är varmt och ljust så gillar jag lite snö och jul. En drömresa är att besöka New York under jul, verkar så himla mysigt! Det dyker ju också upp lite små mysiga jul bilder på Tumblr nu också så jag kan ju inte motstå frestelsen med varma gosiga kläder, snö, ljus och mys pys ^^ hehe

Now it's time for some sleep, I hope I dream something cozy, maybe about a  beautiful snowy day with a lot of happiness ;P hihi

Sweet Dreams <3

  
  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar