torsdag 1 november 2012

The first day of a new month...

..started pretty well, had a lot to do today! Började dagen ganska lugnt med frukost och lite tv tittande men sedan var det dags för lite gym, väl hemma vart det lite snabb käk och Ellen DeGeneres för att sedan göra rent alla dörrar här hemma vilket var jobbigare än vad jag trott men jag är en grym dörr tvättare nu iallafll ;) fortsätter jag med de lär jag få fina arm muskler också...Efter det så har jag fixat med annat, jag slutade dagen med den bästa bring It On filmen enligt mig: Bring It On Fight To The Finish :)  blir alltid så glad och peppad av den filmen, jag vill ha ett gladare liv, jag vill träna mer och klä mig mer så som jag vill ^^

Jag hoppas ni alla hade en bra Halloween igår och fått en bra start på en ny (rätt onödig) månad :)

Tomorrow is a big day and the ones doin it a big day wanna say, Happy halloween...BOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar