måndag 5 november 2012

Try to change some few things, it's good!

Nu när det mesta ändras så känner jag att jag kan fortsätta med de! Börjat gymma, ska flytta och nu ännu en grej, känner bara att jag vill fortsätta göra nya saker, även fast jag inte är så glad med flytten så vet jag att det är bra. Igår så färga jag och mamma ögonbrynen, ville ha brun men det fanns bara svart/brun men det var faktiskt bra, mamma plocka ögonbrynen på mig för första gången också vilket jag inte alls tyckte var så himla kul men nu när dom vart mörka så vart det ett måste!
Idag har det tagits lugnt, bakat, flyttat lite grejer och nu ska jag mysa ner mig framför tvn, är riktigt trött faktiskt men det kanske är för att jag inte alls sover något bra. Jag drömmer konstiga drömmar, mardrömmar, så vaknar oftast helt svettig och inte alls utvilad.

Life is probably to much right now, got to much things going on right now and I can't keep them all up. I've got to focus on one thing at a time. So give me space. I'm still here but I need time for me, I need time to breath. 

<3

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar