tisdag 1 maj 2012

1 maj

Igår var det Valborg :)
Sprang på stan på morgonen och leta student klänning vilket va helt meningslöst för det fanns ingenting för mig men men, kvällen spenderades med film mys och sedan brasa :)

_______________________________

Idag har det inte hänt så mycket heller
Kollade på massa avsnitt av Flight 29 Down
Har bara 3 avsnitt kvar så har vi sett hela, mr bf har inte sett den så han vart tvungen :)


Har nyss slingat håret på mamma och det blev väldigt bra :)
använde det här nya skum sättet, haha
var tvungen att testa lite på mig själv också så tog lite på utväxten dock lät det sitta i lite för länge så det blev ganska ljust så det ser fucked uped ut men det gör inte så mycket för mig men man kan ju undra vad andra tänker och tycker xD haha skitsamma
jag ska iallafall inte förga förns innan balen så får vi se hur det blir då!

Har grymt ont i huvudet nu så snart ska jag ta huvudvärkstablett, fixa käk och kolla på tv!

Imorgon är det tillbaks till helvetet....tyvärr
men iallafall bara 20 dagar kvar i skolan...men 20 jobbiga dagar....

PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar