torsdag 24 maj 2012

Just another cinderella story

Har haft en bra dag, igen! I skolan gjorde jag bara ett prov som faktiskt gick ganska bra.
Var hos tandläkaren efter lunchen, lika roligt som vanligt. Tror snart inte att tandläkarna gillar att ha mig i stolen, dom får alltid tänka så himla mycket, haha, man kan säga att jag sätter deras kunskaper på prov. 
Ska iallafall tillbaka dit i juli för röntgen igen och lite annat. Får vi se om dom kommer fram till något då.
Mitt på dagen fick jag dock reda på en liten halv tråkig grej men jag försöker att inte tänka på det, det ska inte få förstöra för mig!
Gick sedan ut med katten och satt i grannens trädgård ett antal timmar vilket var mycket trevligt men varmt :) Fick min klänning av min kära moster vars sambo som hämtat den i stockholm åt mig, kram på honom! Men den var jättefin, lite annorlunda mot vad andra haft på sig, jag ser däremot ut som askungen. Men jag tror vi skippar under kjolen, jag såg ut som ett cirkus tält, den var jätte bred :P hehe. 

Har precis gjort lite plugg och rabarber paj och ska nu kolla på Eurovision låtar och sedan sova sött i min gosiga säng! Ha det gött alla goa och glada :)

PEACE <3

~~~~~~~~~~~~~~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar