söndag 6 maj 2012

Justiiiin Biiebeeer

Woho sol idag igen fast lite blåsigt som då gör att det inte är lika kul att vara ute...
Har tagit det lugnt idag igen som sagt, har kollat på Hockey igen, lär bli mycket hockey nu fram över
idag såg jag Finland - Slovakien, och eftersom att Finland gjort ett mål så hejade jag på Slovakien men det blev ju tyvärr inget mer mål men jäklar vad dom spelade, haha galen match x)
1 - 0 till Finland, grattis

Har vart ute med mina två brudar, Gleida ville såklart ligga i gräset och sola så då satte jag mig och sola jag med så det vart att vara ute lite längre med den katten idag och när jag kommer in ville självklart Ariel gå ut lite också och det är klart hon skulle få det! vart mest bus med en pinne ute på gräs mattan :) hehe

Nu ska jag fixa det jag ska göra vid datan och sen får vi se vad klockan blir
Kl. 21.00 är det iallafall big brother....Jag hoppas att en viss blondin åker idag (ja alla nominerade är blondier, men jag sa en viss blondin) jag brukar oftast ha rätt om vem som åker så jag hoppas jag har det nu också, om hon ej åker fattar jag inte hur folket tänker, jag orkar iallafall inte med henne mer nu, speciellt inte efter vad jag sätt denna vecka

Och juste!!!!!!!!!!!
Har ni sett Justin Biebers nya video??

Boyfriend music video!
I didn't like it so much, it wasn't really Justin 
and I know he is growing up and stuff and things changes and stuff but this video
I don't know it was just weird, well when he dances and plays the guitarr is kinda good :)
the rest is just not him....
and that serious face he has in the car, i don't like it
it's better when he smiles :)


_________________________________________________

Nu längtar jag sååå efter hela hans nya album!!

Belive




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar