lördag 26 maj 2012

Just another weekend :P

Fredag igen, härliga, härliga fredag!
Hade en helt okej dag i skolan, skrattade en del faktiskt! 
Stallet var lika härligt som vanligt och samma sak med eftermiddagen/kvällen. Det är så skönt väder ute men just nu så har det börja åskat, så blir vell kanske inte så mycket data, jag vet inte.
Jag känner mig allmänt varm i hjärtat och det känns som att om nåt elakt råka komma emot mig så studsar det lätt bort. Det är som att jag inte orkar bry mig längre utan jag fortsätter att sväva på mina glada varma moln. 
Må säga att det är lite scary att sitta här och höra lite muller ute, jag undrar hur det känns för dom som är på Metall allsvenskan just nu x) scary!

____________________________________________

Haha skrev de här igår kväll (fredag kväll)
Men datorn sluta fungera typ så var tvungen att stänga av så den blev aldrig Publicerad :P

NU KOM DEN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar