söndag 20 maj 2012

Girls night in

Igår så testade jag och mamma att sätta in löshåret, vi måste träna så att det inte blir fel på balen ;) måste säga att det var riktigt kul med långt hår, har aldrig haft det så långt och det var riktigt skoj ^^
Vid halv 3 kom så gick jag, Aida och Sandra till willys och handla...time for a girls night! 
Denna gång så var vi hemma hos Aida och vi började med maten först ofc! så himla gott med tacos :D
Efter det vart det lite flum fotande med min mobil, haha det är ganska roligt att ha lite knäppa bilder och ibland blir knäppa bilder mycket finare än vanliga x) Efter det så spelade vi spel, tror det hette "med andra ord" och det var hur kul som helst men man satt och va små stressad hela tiden, shit vad varm jag blev av det x) haha men kul iallafall, jag och Sandra var ett riktigt bra lag :) Linnea och Aida var inte dåliga dom heller, även fast det gick lite sämre för dom i sista omgången...sad face
Sedan blev det film tittande och denna gång tittade vi på Friends With Benefits och Bridesmaids.

Var både pigg och trött när jag kom hem, allt jag ville göra var att sova men det kändes ändå tråkigt, satt vid datan lite men det var ännu tråkigare så det fick bli att släpa sig till sängs...Och jag må säga att jag inte sovit något bra, drömde mardröm och allt....sad face

~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar