tisdag 29 maj 2012

Beautiful day to just be inside

Grät glädje tårar i skolan igår för första gången, kändes hur konstigt som helst jag fatta inte riktigt varför först men det var vell för att en nervositet/stress försvann..hade omprov i kristendom och judendom på morgonen, jag kände mig inte alls förberedd eller nåt men han(läraren) verka ta de helt okej! Vi skippa judendomen för han antog att jag kan de oså körde vi bara på kristendomen och jag kände att jag för det mesta bara satt där som ett frågetecken och han prata på..efteråt sa han att jag iallafall får ett G i religion..omg! Sedan när jag gick därifrån, det va då jag kände tårarna..helt magiskt, shit vad glad jag blev!
Nu får man hålla tummarna på allt det andra också...

Don't wanna do anything, I just wanna sit here and do whatever I want...


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

I'm taking a lot of shit right now, a lot of things is going on
But I don't get affected of it, well I don't feel stressed either
I'm just so done with everything

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar