torsdag 3 maj 2012

smoke weed everyday

Smoke weed everyday - nej det ska man inte, man ska inte göra det alls men låten är väldigt bra! Haha

Haft en mycket jobbig huvudvärk idag också, vilket jag haft under hela veckan nu. det snurrar så i huvudet också så det är inte lätt i skolan när man har dans och så vill dom att man ska ha mer energi, haha jag kan ju knappt röra mig hur ska jag då ha mer energi, jag gör så gott jag kan så är det bara! 

Blev inte bättre när jag kom hem för här var det full rulle. Dom ska tydligen komma hit nästa vecka och börja gräva upp marken utanför oss för att fixa nån vatten grejs och då gräver dom upp mammas plantor så det var ju tvunget att flyttas på nu, jag hjälpte inte till men jag satt där ute och titta på när tanterna for runt. Våran super goa granne (extra mormor) bjöd på pizza efteråt så har fått en riktigt god kebab pizza till middag :) och jag som bara äter halva har då kebab pizza till middag imorgon kväll också! 

Jag hoppas verkligen att det blir sol och värme imorgon och hela helgen med, gärna varje helg från och med nu, eller gärna varje dag, haha! Det är så himla skönt att ha sol och värme igen, som jag har längtat!! 
Skulle vara kul att bli lite brun till balen och studenten....får se hur det blir med de...

Blir nog stallet imorgon också, verkar inte som att vi ska ha någon teater lektion....Me Happy!
Att gå till stallet på fredagar efter skolan är som terapi och ett litet pris för att ha klarat en vecka till i skolan :) Även fats det ibland kan vara jobbigt eller tråkigt i stallet så är det riktigt skönt också, man blir så lugn och det är en riktigt bra start på helgen!

Jag menar det! Ta er upp till ett stall och umgås med hästar så lovar jag att ni kommer känna skillnad, man blir riktigt lugn. Jag vet dock inte om det kanske bara hjälper på folk som gillar djur och hästar men man ska blir lugn iallafall :) try it!

PEACE

________________________________


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar