onsdag 9 maj 2012

I wanna travel

Åh jag har en sån perfekt resa jag vill göra! Den kanske inte blir så fantastisk som jag tänker mig men i mina tankar så är den det :)
Jag skulle vilja hyra eller köpa en stor fin husbil, inte en husvagn utan en husbil. Jag har aldrig direkt gillat husvagnar, sitta i bilen och åka flera mil och sen ha husvagnen bakom, jag tycker det verkar mysigare och ha allt tillsammans + så verkar man sitta skönare i en husbil ^^ 
En sån här fin sak vore inte dum, eller kanske en sån dom har i filmen Runaway Vacation (något buss liknande alltså)


___________________________________________

Sedan när jag har en sådan så vill jag en sommar bara packa och resa iväg för minst en månad!
Sedan vill jag åka ner till södra Frankrike och åka runt där, ha med två cyklar och kolla in små städer och landet......alla fina vin gårdar osv :)

Sedan kanske åka längst västra kusten upp mot England och kanske åka över dit om man har lust :)
Åka runt i Storbritanien och se olika städer osv där skulle också vara något!

Dreams, Dreams, Dreams
What would we do if we didn't Dream

_____________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar