lördag 5 maj 2012

nice days

Jag hade en bra dag igår faktiskt :)
Skolan gick bra, stallet var lika mysigt som vanligt och hade det väldigt mysigt med flickorna :)

Idag blir det en ytterligare seg dag, ska glo lite tv osv

Jag behöver en seg helg, nästa vecka blir det lite stressigt och nervöst kan jag tänka mig så ska njuta av den här lugna tiden :)

Jo en sak ska jag göra nu och det är att åka till affären och handla lite små saker..

Puss & Kram

____________________________

“Okay… you know what? I don’t feel protected. You try living for 15 years thinking that you’re one person, and then in five minutes, you find out you’re a princess. Just in case I wasn’t enough of a freak already, let’s add a tiara!” - The Princess Diaries (2001)

______________________________________


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar