torsdag 10 maj 2012

CRAZYYYY

Shit vilken dag xD aaaaaaaaaaah!
Igår var det lite upp och ner med känslor osv, en sak med gårdagen var att jag fick en tidig student present! Hon sa att jag skulle kunna behöva den tidigare, vilket var helt sant för denna tänker jag andvända till balen eller kanske studenten med, får se

En sådan fin Wave Maker från Artist!
Hur grymt bra som helst :)
Testade lite snabbt nu när jag kom hem, så det är inte sådär värst bra gjort men den funkar prima!!!


Denna galna dagen började med att jag mådde ganska piss, var nervös.
Skulle ha redovisning idag på s-blocket (historia osv)
Jag älskar att stå på scen men jag hatar att redovisa.
När det väl va över så hade vi lunch och sedan dans och jag bara kände att Nej jag orkar inte...
Kommer hem och måste plugga och greja....Kan säga att jag är nu helt slut och har ont i huvudet, men jag har vart en duktig flicka som pluggat och allt så jag ska nu äta och sedan sätta mig i min lilla soffa och kolla på Big Brother!

TACK och HEJ

______________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar