lördag 12 maj 2012

Fix och trix

Blev mycket fix och trix denna morgon!
Det blev helt galet med bal klänningen tyvärr, dom fick nåt fel på maskinerna så jag lär inte hinna få min klänning innan den 1 juni så nu vart det att leta en ny men vi tror vi har hittat en ganska lik, dock så kommer den nog inte sitta lika bra men det fixar sig nog :)
Har också beställt första säsongen av Blue Water High!!! :D 
Såg Parallax på tvn igår och då kom jag på att jag måste köpa Parallax och Blue Water High.
Flyg 29 Saknas har jag så då måste jag ha resten också och dom är så himla bra dom här serierna!
även fast det är för barn....
Katterna har slut på mat också så ska strax iväg och köpa en stor påse åt dom så dom inte hungrar ihjäl!

Får sedan se vad resten av dagen bjuder på, jag verkar iallafall ha ett ganska bra speed i kroppen
Här går det undan med allting ;)

Kanske ska städa lite?? Plugga kanske??
Hahah vi får se ;)


PEACE YA'LL

________________________



Parallax - The Portal Opens



________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar