tisdag 22 maj 2012

Happy face...kinda

Känner mig ganska glad idag faktiskt :)
Det är soligt och varmt ute, skoldagen var bra och dagen hemma har varit bra :) 
Har fått hem en klänning jag beställt, sommar klänning som jag kommer ha när jag fyller iallafall ^^ hehe
Har fått hem 5 filmer jag beställt också och det var hur billigt som helst, alltid bra att ta chanserna man får :) så nu sitter jag här och tar bort plasten på dom med mitt rosa bröst! Har vart ute i solen en del så är lite rosa, bra start! :) 
Lika bra att ta vara på mitt glada humör nu för imorgon bitti lär jag inte vara så speciellt glad, ska upp tidigt och sen värma upp inför vår sista lilla föreställning kl.11
Min mamma kommer och Sandras, sedan är det bara några lärare och klasskamrater som kommer och tittar, jag känner mig inte helt säker på det jag gör i föreställningen men jag försöker tänka nu att dom problemen tar jag imorgon och sen får föreställningen bli som den blir, ska ej lägga ner någon större energi :) Ska nu lägga in mina fina filmer i filmhyllan och sedan fixa något att äta för strax är det tv! 

Filmerna är:  Jumanji, Edward ScissorhandsZathura, Nowhere Boy och John Tucker Must Die


PEACE
~~~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar