söndag 27 maj 2012

Eurovision

AAAAAAAHHH!!
Vi vann Eurovision Song Contest i år!!

Loreen - Euphoria

Jag är så himla glad över det, det va så coolt :) 
Jag och 4 till på min twitter kommentera om det mesta som hände igår, det var ganska kul!
Har ni twitter så följ mig där - starquailtygirl
I början där när vi fick poäng så våga jag inte ta ut segern för vi alla vet vell hur det gick förra året, Eric Saade låg på första plats efter hälften av rösterna men i det sista så hamna vi 3a
Serbien och Ryssland var hack i häl i början men mot slutet flög Loreen högt upp i siffrorna!
Vi fick ca 18 st 12 och ganska bra poäng från dom andra länderna förutom Italien som vi inte fick ett ända från...snålisarna x)
Är så stolt över Sverige att vi skickade Saade förra året och Loreen i år, att folk äntligen fatta, det känns så skönt! Dom som inte tyckte att vi skulle skicka Loreen...In your faces!!!
Haha och in your face too Danny, om ni minns så sa han att han skulle klara sig bättre i eurovision...hmm jag skulle inte tro det lilla gubben :) 

Aja! Vi vann iallafall...eller ja Loreen vann! Woho :D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar