onsdag 2 maj 2012

cutie

Solig och fin dag! Love it! Hade älskat det mer om man inte vore i skolan hela dagarna...

När jag kom hem från skolan så åkte jag och mamma upp på stan och leta efter student klänning som för mig är grymt svårt att hitta....Av alla klänningar som fanns så va det en som passa mig så det fick bli den :) Det är samma form som dom flesta av mina klänningar har och ja den är vit :) den är också väldigt gullig och har ett visst mönster som kändes sådär men klänningen satt så bra så jag tror nog jag kommer gilla den mer sen när jag vant mig, men jag blir alltid så gullig i klänningar..bara dom gulliga som passar mig, haha! Men jag får vell se gullig ut då, det är bättre än ingenting alls :) 
Ni får dock inte se klänningen än, It's a surprise!
Mohaha...

Älskade Glee avsnittet idag! När de först kom fram att det skulle va Whitney Houston tema så kändes det sådär men dom tog bra låtar och så hände det roliga och gulliga saker som gjorde det hela bra :) Haha en scen tyckte jag var ganska rolig, det var när Blaine sjöng till Kurt och otrogenhet...Haha jag satt och skratta typ hela låten, det såg så kul ut även fast det var synd om Blaine...

Nu är det dock dags att gå till sängs, har en lång dag i skolan imorgon....buhu...

PEACE

***************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar