lördag 26 maj 2012

Couldn't be better

Jag mår så himla bra! 
Det är blå himmel, sol och värme och det gör mig så glad!
Har haft en lugn morgon, pluggat lite och nyss kollat lite på tv, ska strax fixa lite käk innan det blir ut i solen och plugga lite mer :) Har vart inne hela morgonen för det blir några timmar nu i eftermiddag där ute :) även fast man svettas så är det skönt, jag svettas hellre lite än fryser iallafall :) sommaren är den bästa årstiden, den är så himla skön! också detta som gör det så svårt när det kommer till jobb, jag vill ej jobba under sommaren egentligen, för jag vill inte sitta inne när det är varmt och soligt! Jag är oftast depp osv under höst, vinter och vår pga mörkret och kylan så när väl sol och värme kommer så vill jag vara fri och vara ute inte sitta inne nånstans, sad face :( men men that's life!
Önskar att vi kunde ha en längre sommar dock!


Igår vart det en annorlunda kväll....pang bom så kom blixtar och en massa åska och sedan lite regn på det..det tog dock slut bara efter någon timme sådär så när man låg där i sängen och hörde att regnet och dundret försvann så hörde man musiken från metall allsvenskan så himla bra! låg där i sängen och digga till Europe, det lät nästan som att dom spela här ute på gården fast det var några kilometer bort xD haha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar