måndag 7 maj 2012

New heavy week

Tillbaka till en hård skol vecka! Eller ja...har redovisning på torsdag, jag hatar redovisningar och mår alltid dåligt långt innan jag ska ha den så from idag kan man säga...Aja, även fast det känns skit nu så ska jag bara göra den på torsdag och inte tänka så mycket mer på de...!

Jag började med en ny sak igår som då heter Perfection
Ska då och då välja en person jag gillar som person och fint utseende
Detta kan då både va tjejer och pojkar
I början av denna blogg så hade jag nåt som hette typ "Cutie of the day"
vilket då bara var på killar :P hmm, det var ganska kul så kanske börjar med det längre fram
Nu kör jag på Perfection ;)
Min första Perfection var då Harry!

He is Perfection!!


Strax är det ishockey igen, missar då Simon och Thomas men får försöka se de i helgen (repris)
Idag spelar då Sverige mot Danmark, tror faktiskt Sverige vinner men jag hoppas på en bra och spännande match nu!


PEACE

______________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar