onsdag 16 maj 2012

Pod Ledom

Woop woop!

Hade inget att göra i skolan så det kändes ju lite halft onödigt att vara där idag..
När jag kom hem vart det lite små fix och sedan prata jag med hon i London igen, känns okej
Mamma var på sjukan idag och operera armen så försökte få tag i någon som visste när hon skulle komma hem och helt plötsligt var klockan 18.00 och då börjar BB :P
Sjukt awesome det är nu, jag älskar freezen och det är faktiskt synd om Lars :( hehe
Pang bom så kom mamma och mormor hem och full fart igång med mat och sedan var klockan 20.00 och det var dags för Glee! Bästa avsnittet! Aaaaah! Dom sjöng as bra låtar som tex: Love you like a love song - Selena Gomez och What makes you beautiful - One Direction. Men hela avsnittet var så fint och allt :) 

Yes yes...någon mer än jag som såg Top Model igår??
Haha fett awesome program! Dom fick skriva egna texter till låtar och sedan spela in det och sedan göra en musik video :P Allisons och Lisas var såklart bäst, vilket domarna också tyckte, jag gilla mest Lisas men domarna Allison, men det spelar egentligen ingen roll för båda är lika bra men dom är så olika låtarna x) Den här gången vill jag att Lisa ska vinna, förra gången hon var med var hon för crazy men nu är hon bara så bra! Om inte Lisa vinner så vill jag Allison, hon är weird men bra :) dock kan man få reda på vem som vinner på nätet men jag håller mig undan!
Pod ledom




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar